czwartek, 10 lipca 2014

Brownie z malinami

Znów mam zaległości. Brakuje mi czasu na publikacje a w kuchni ostatnio sporo się dzieje bo powstała między innymi domowa granola, naleśniki owsiane i mleko migdałowe. Z produkcji tego ostatniego zostały mi wiórki migdałowe i postanowiłam wykorzystać je do ciasta. Podzielę się więc dzisiaj z Wami bardzo łatwym i szybkim przepisem na świetne ciasto czekoladowe. Jest doskonale delikatne, wilgotne, mocno czekoladowe, a maliny świetnie przełamują smak czekolady. W przepisie nie ma mąki, jest zaledwie 6 składników. W sam raz na dobry początek weekendu. 


Składniki:
  • 200g masła
  • 200g gorzkiej czekolady
  • 3 jajka
  • 150g cukru
  • 160g zmielonych migdałów (bez skórki)
  • maliny
Masło roztapiamy z czekoladą w kąpieli wodnej. Odstawiamy do lekkiego przestudzenia. 
Jajka ubijamy mikserem dodając stopniowo cukier. Dolewamy cienką strużką masę czekoladową miksując na najmniejszych obrotach miksera. Na koniec dodajemy zmielone migdały. 
 


Ciasto wylewamy do foremki wyłożonej papierem do pieczenia i na wierzchu układamy maliny wciskając je w ciasto. Maliny można też wymieszać z masą i wylać razem do foremki. Użyłam foremki o wymiarach 21x35cm. Pieczemy w temperaturze 170 stopni przez 30 minut.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz